Mijn factuur

Waarom ontvang ik een factuur van de huisartsenpost van Medrie?
Bent u of is één van uw gezinsleden onlangs bij de huisartsenpost geweest? Heeft de arts van de huisartsenpost u thuis bezocht of heeft u telefonische hulp gehad? Daar zijn kosten aan verbonden. Als uw verzekeringsgegevens niet bij ons bekend zijn, ontvangt u van ons een factuur. Bent u wel verzekerd? Wilt u dan uw gegevens alsnog aan ons doorgeven? Dan maken wij het in orde met uw zorgverzekeraar.Heeft u vragen over uw factuur? Neem dan gerust telefonisch contact op met de afdeling Financiën van Medrie. Dat kan tijdens kantooruren: 038 – 455 62 24. Of stuur een e-mail naar factuur@medrie.nl.

Meer informatie over de huisartsenpost vindt u onder veelgestelde vragen. U vindt daar onder meer informatie over de tarieven, privacybeleid en de werkwijze van de huisartsenpost.

Waarom ontvangt mijn zorgverzekeraar een declaratie van één van de zorggroepen van Medrie?
Heeft u een chronische ziekte? Bijvoorbeeld diabetes type 2, COPD of hart- en vaatziekten? En bent u hiervoor onder behandeling bij uw huisarts? Dan vindt u in uw zorgverzekeringsgegevens declaraties van één van de zorggroepen [link naar info zorggroepen, staat hieronder] van Medrie. Wij ondersteunen namelijk de aangesloten huisartsenpraktijken en regelen een aantal zaken voor hen. Bijvoorbeeld de declaraties namens uw huisarts bij uw zorgverzekeraar.

Heeft u vragen over uw declaratie? Bel ons gerust tijdens kantooruren: 038 – 455 62 94. Of stuur een e-mail naar factuur@medrie.nl.