Waarom ontvang ik een factuur van de huisartsenpost van Medrie?
Bent u of is één van uw gezinsleden onlangs bij de huisartsenpost geweest? Heeft de arts van de huisartsenpost u thuis bezocht of heeft u telefonische hulp gehad? Daar zijn kosten aan verbonden. Als uw verzekeringsgegevens niet bij ons bekend zijn, ontvangt u van ons een factuur.
Bent u wel verzekerd? Wilt u dan uw gegevens alsnog aan ons doorgeven? Dan maken wij het in orde met uw zorgverzekeraar.
Heeft u vragen over uw factuur? Neem dan gerust telefonisch contact op met de afdeling Financiën van Medrie. Dat kan tijdens kantooruren: 038 – 455 62 24. Of stuur een e-mail naar factuur@medrie.nl.
Meer informatie over de huisartsenpost vindt u onder veelgestelde vragen. U vindt daar onder meer informatie over de tarieven, privacybeleid en de werkwijze van de huisartsenpost.
Waarom ontvangt mijn zorgverzekeraar een declaratie van één van de zorggroepen van Medrie?
Heeft u een chronische ziekte? Bijvoorbeeld diabetes type 2, COPD of hart- en vaatziekten? En bent u hiervoor onder behandeling bij uw huisarts? Dan vindt u in uw zorgverzekeringsgegevens declaraties van één van de zorggroepen van Medrie. Wij ondersteunen namelijk de aangesloten huisartsenpraktijken en regelen een aantal zaken voor hen. Bijvoorbeeld de declaraties namens uw huisarts bij uw zorgverzekeraar.
Hier vindt u meer informatie over de zorggroepen.
Heeft u vragen over uw declaratie? Bel ons gerust tijdens kantooruren: 038 – 455 62 94. Of stuur een e-mail naar factuur@medrie.nl.